reklama

Človiečik, kam si podel rozum? II. časť

(paródia, skrátená verzia pre bulvár)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Domovníčka v našej bytovke ma problém. Kedysi to bola veselá a družná žena, no posledné roky takmer nevychádza z bytu. Táto zmena sa neudiala zo dňa na deň a tak som bol zrejme jediný kto si toho všimol.

Nie, že by prestávala umývať schody, alebo by dokonca zanedbávala sama seba. S jej výzorom bolo všetko naďalej v poriadku. Normálna postaršia žena, čo o seba dbá a slušne sa oblieka. No zmena tu bola a obrovská.

Začalo sa to asi pred troma rokmi. Prestala komunikovať so susedmi. Jej tvár sa objavila v okne len zriedka a aj to len na chvíľu, aby potom znova rýchlo zmizla za záclonou.
Keď prestala otvárať vchod roznášačom reklamných letákov, začalo to byť vážne a keď prestali jej bytík navštevovať aj jehovisti z obavy, že ich obleje vodou a vyženie metlou, nebolo už pochýb, že sa s touto zbožnou ženou deje niečo nekalé.

Bola to moja suseda a zabezpečoval som jej nákupy. Prakticky som bol jediný človek, ktorého si púšťala do bytu a nemal som na výber. Bolo jej treba pomôcť a vedel som, že je to len na mne.

A tak som raz, vykladajúc z nákupnej tašky škatule s mliekom, chlieb a rožky, sa jej takto milo prihováram:

- Pani Tomanová, takto to už ďalej nejde, dokedy chcete takto žiť? Vo všetkých novinách o vás píšu a vy sa tu schovávate pred svetom. Však vy ste ministerka, inteligentná žena. To vám nie je ľúto národa?

- Viem Ivko môj, ale čo mám teraz robiť, keď tá moja dablérka je taká neschopná, ľudia sa jej smejú, že je z inej planéty.

Po líci jej stekala slza, ako dôkaz ľútosti nad slovenským národom a prehrabávala sa v prázdnych fľaškách porozhadzovaných po zemi, v nádeji že nájde aj nejakú nedopitú.
Naliala do pohárika mne a potom sebe až po okraj a takto pokračuje:

- Nikto o mne nenapíše nič pravdivé. Nikomu nie som dosť dobrá. Ešte aj tá Dara Rolinc má väčšie prsia ako ja a tá strapatá metla Lady Gaga dostala prestížne módne ocenenie a keby si len vedel koľko ma stoja moje vkusné kostýmiky.

- To je bulvár pani ministerka. To nemôžete brať vážne. Je načase vyjsť z anonymity a zachrániť ekonomiku. Vo svete zúri kríza, nepočuli ste o tom?

- A Majerová z tretieho poschodia si kúpila nový televízor. A vraj dôchodcovia nemajú z čoho žiť. A videl si tú zásteru čo mala včera na sebe Topoľská? Odkedy má toho nového muža, tak už nevie čo by si na seba navliekla.

Pozerám sa mlčky po byte a neviem čo by som jej na to odpovedal. Všade na stenách visia portréty Miška Dočolomanského a pod nimi horia sviečky. Tušil som, že to, čo mi rozprávala, nebudú asi jediné starosti pani ministerky. Vtom ma napadla spásonosná myšlienka.

- Už viem čo urobíme pani ministerka. My si založíme vlastný bulvár. Nezabúdajte, že ten, kto vlastní média, má nielen moc, ale aj monopol na pravdu. Stane sa z vás najkrajšia a najmilovanejšia žena celej planéty.

- Naozaj?, očká sa jej rozžiarili a pokračuje: "Hovoríš, celej planéty?"

- Keby len planéty, ale celej galaxie. - utešujem ju ja.

- A bude sa tam písať aj o Majerovej novom televízore a novej zástere starej Topoľskej?

- Bude, pani ministerka. Všetko tam napíšeme. Nenecháme kameň na kameni.

A tak som odchádzal spokojný od pani ministerky s dobrým pocitom, že som nielen pomohol mojej vzácnej susede, ale aj celému slovenskému národu.

Ivan Bella

Ivan Bella

Bloger 
  • Počet článkov:  132
  •  | 
  • Páči sa:  3x

SZČO Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu